Gratis verzending binnen NL&BE
Levering binnen 1-5 werkdagen
Op Bol beoordeeld met een 8,9.

Waarom weggooien als u uw bureaustoel weer als nieuw kan maken?

Laat u bureaustoel professioneel repareren

Al vanaf 55,00 euro excl. BTW

Valt u bestelling binnen de garantie dan kunt u de bureaustoel gratis laten repareren!

Ophalen en brengen

Kies de makkelijkste oplossing, wij halen uw bureaustoel op en brengen deze terug wanneer het klaar is.

Reparatie met garantie

Na reparatie van uw bureaustoel ontvangt u minimaal 6 maanden garantie. (extra)

Duurzame oplossing

Waarom weggooien als u uw bureaustoel weer als nieuw kan maken?

Hulp nodig?

Wij staan 7 dagen per week klaar om u professioneel te helpen

Bureaustoel Deluxe

Voor 159 incl.BTW/ 132 excl.BTW

-Ophalen & leveren bureaustoel

-Herstofferen van je bureaustoel

-Volledig reinigen van je bureaustoel

-Mechanische controle

-Vervangende onderdelen op nacalculatie

(als wij dit moeten bestellen bijvoorbeeld)

-24 maanden garantie

Bij bureaustoel Deluxe zullen wij alle stappen van het refurbishen doorlopen om er voor te zorgen dat uw bureaustoel weer als nieuw is en een lange tijd meegaat. 

Bureaustoel Plus

Voor 99 incl.BTW/ 81,82 excl.BTW

-Ophalen & leveren bureaustoel

-Volledig reinigen van je bureaustoel

-Mechanische controle

-Vervangende onderdelen op nacalculatie

(als wij dit moeten bestellen bijvoorbeeld)

-12 maanden garantie

Bij Bureaustoel plus gaan wij er alles aan doen om alle mechanische aspecten in orde te krijgen en uw bureaustoel compleet te reinigen.  Zo zorgen wij er samen voor dat uw bureaustoel weer een lange tijd meegaat.

Bureaustoel Basic

Voor 69 incl.BTW/ 55,71 excl.BTW

-Zelf je bureaustoel langsbrengen

-Mechanische controle

-Vervangende onderdelen op nacalculatie

(als wij dit moeten bestellen bijvoorbeeld)

-6 maanden garantie

Bij Bureaustoel basic moet u zelf u bureau stoel uit elkaar halen en opsturen. Wij faciliteren uw de verzenddoos. 

 

Stap 1: Kies een pakket

Bestel het pakket dat bij u past!

Per email ontvangt u een ophaaldatum en afleverdatum.

Stap 2: Wij gaan aan de slag

Wij gaan aan het werk met uw bureaustoel. Alles wat gerepareerd kan worden zullen wij direct voor u regelen. Denk bijvoorbeeld aan kapotte armleggers, mechanische defecten of loshangende materialen. Mochten wij nieuwe onderdelen moeten bestellen nemen wij altijd eerst contact met u op.

Stap 3: Levering

Nadat u de stoel heeft goed gekeurd komen wij de bureaustoel weer bij u leveren. U ontvangt een mail van ons met leverdatum en met het tijdslot.

Bent u niet tevreden? Neem dan contact met ons en wij helpen u direct.

Veelgestelde vragen

Wij proberen altijd uw bureaustoel binnen 7 werkdagen weer zo goed als nieuw terug te sturen met de Swift koeriers of met PostNL

Bij het repareren krijgt u minimaal 6 maanden garantie. Mocht u nog garantie hebben bij ons dan worden die maanden als extra opgeteld.

Bij zakelijke klanten is het mogelijk om tijdens het proces leenstoelen te ontvangen.

Bij de pakketten Plus en Deluxe ontvangt u de bureaustoel gemonteerd. Bij het basic pakket ontvangt u de stoel gedemonteerd in doos.

Jazeker u kunt via Info@offeco.nl doorgeven welke onderdelen u nodig heeft en wij sturen u een vrijblijvende offerte op.

Nee na het refurbish proces ziet u geen verschillen tussen nieuw of refurbished!

Zakelijk uw bureaustoelen laten repareren?

Als u meer dan 5 bureaustoelen heeft die wij kunnen repareren dan is het mogelijk om een offerte aan te vragen.

Wij horen graag van u welk pakket u wilt gebruiken en om hoeveel stuks het gaat.  Wij zorgen voor een vrijblijvende offerte.

 

Heeft u Interesse? Vul het onderstaande formulier in dan maken wij graag een vrijblijvende offerte voor uw bedrijf.

De voordelen van zakelijk repareren

Betaling met factuur

Leenbureaustoelen

Volume korting

Garantie