New webshop live - High discounts!

Shop now

4.6/5from more than 500 reviews on TrustPilot

Algemene voorwaarden

Article 1 – Definitions

The following definitions apply in these terms and conditions:

Cooling-off period: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;

Consumer: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;

Day: kalenderdag;

Duration transaction: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;

Durable medium: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

Right of withdrawal: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

Entrepreneur: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;

Distance contract: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van een of meer technieken voor communicatie op afstand;

Technique for remote communication: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

Article 2 – Identity of the entrepreneur

Company name: Re-Office B.V.

Address: Ertveldweg 23

Postcode en Plaats: 5231 Xa 's-Hertogenbosch

Telefoonnummer: 085 – 06 09 871

Email address: Info@offeco.nl

Chamber of Commerce number: 77779762

VAT number: NL861141350B01

Article 3 – Applicability

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
  2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
  3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
  4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Article 4 – The offer

  • If an offer has a limited validity period or is subject to conditions, this will be explicitly stated in the offer.
  • Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
  • Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
    • the price including taxes;
    • any delivery costs;
    • the manner in which the contract will be concluded and which actions are necessary for that;
    • the applicability of the right of withdrawal;
    • the method of payment, delivery, and execution of the contract;
    • the period for acceptance of the offer, or the period within which the entrepreneur guarantees the price;
    • the rate for remote communication if the costs of using the technique for remote communication are calculated on a different basis than the regular basic rate for the communication method used;
    • whether the contract is archived after its conclusion, and if so, how it can be consulted by the consumer;
    • the way in which the consumer can check and, if desired, correct the data provided by them in the context of the contract before concluding the agreement;
    • any other languages in which the contract can be concluded, in addition to Dutch;
    • the codes of conduct to which the entrepreneur has subjected themselves and how the consumer can consult these codes of conduct electronically; and
    • the minimum duration of the distance contract in the case of a duration transaction.

Article 5 – The contract

  1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
  3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige web omgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
  4. De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
  5. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
  6. the visiting address of the entrepreneur's establishment where the consumer can go with complaints;
  7. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
  8. the information about guarantees and existing service after purchase;
  9. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt met de uitvoering van de overeenkomst;
  10. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan 1 jaar of van onbepaalde duur is.
  11. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

Article 6 – Right of withdrawal

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 90 dagen. Deze bedenktermijn gaat direct in na het plaatsen van de bestelling van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Let op een retour dat intensief gebruikt is wordt niet teruggenomen.
  2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Article 7 – Costs in case of withdrawal

  1. If the consumer exercises their right of withdrawal, they will only be liable for the maximum costs of return shipping.
  2. If the consumer has paid an amount, the entrepreneur will refund this amount as soon as possible, but no later than 30 days after the return or withdrawal.

Article 8 – Exclusion of the right of withdrawal

  1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
  2. Exclusion of the right of withdrawal is only possible for products:
  3. that have been created by the entrepreneur according to the specifications of the consumer;
  4. that are clearly of a personal nature;
  5. that cannot be returned due to their nature;
  6. that can spoil or age quickly;
  7. whose price is linked to fluctuations in the financial market that the entrepreneur cannot influence;
  8. for single newspapers and magazines;
  9. for audio and video recordings and computer software of which the consumer has broken the seal.
  10. Exclusion of the right of withdrawal is only possible for services:
  11. regarding accommodation, transport, restaurant services, or leisure activities to be performed on a specific date or during a specific period;
  12. whose delivery has started with the express consent of the consumer before the cooling-off period has expired;
  13. regarding bets and lotteries.

Article 9 – The price

  1. During the validity period stated in the offer, the prices of the offered products and/or services will not be increased, except for price changes due to changes in VAT rates.
  2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
  3. Price increases within 3 months after the conclusion of the contract are only allowed if they are the result of legal regulations or provisions.
  4. Price increases from 3 months after the conclusion of the contract are only allowed if the entrepreneur has stipulated this and:
  5. these are the result of legal regulations or provisions; or
  6. the consumer has the authority to terminate the contract as of the day the price increase takes effect.
  7. The prices mentioned in the offer of products or services are inclusive of VAT.

Article 10 – Conformity and Guarantee

  1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
  2. A guarantee provided by the entrepreneur, manufacturer, or importer does not affect the legal rights and claims that the consumer can assert against the entrepreneur based on the contract.

Article 11 – Delivery and execution

  1. The entrepreneur will exercise the utmost care in receiving and executing orders for products and in assessing requests for the provision of services.
  2. The place of delivery is the address that the consumer has communicated to the company.
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  4. In the event of dissolution in accordance with the previous paragraph, the entrepreneur will refund the amount paid by the consumer as soon as possible, but no later than 30 days after dissolution.
  5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
  6. The risk of damage and/or loss of products rests with the entrepreneur until the moment of delivery to the consumer or a representative designated in advance and known to the entrepreneur, unless expressly agreed otherwise.

Article 12 – Duration transactions: duration, termination, and extension

Termination

  1. The consumer can terminate a contract that has been entered into for an indefinite period and which aims at the regular delivery of products (including electricity) or services at any time, subject to the agreed termination rules and a notice period of no more than 1 month.
  2. The consumer can terminate a contract that has been entered into for a fixed period and which aims at the regular delivery of products (including electricity) or services at any time before the end of the fixed term, subject to the agreed termination rules and a notice period of no more than 1 month.
  3. The consumer can terminate the agreements mentioned in the previous paragraphs:

  • terminate at any time and is not limited to termination at a specific time or during a specific period;
  • at least terminate in the same manner as they were entered into by them;
  • always terminate with the same notice period as the entrepreneur has stipulated for themselves.

Extension

  1. A contract that has been entered into for a fixed period and which aims at the regular delivery of products (including electricity) or services may not be silently extended or renewed for a fixed duration.
  2. In deviation from the previous paragraph, a contract that has been entered into for a fixed period and which aims at the regular delivery of daily, news, and weekly newspapers and magazines may be silently extended for a fixed duration of up to three months, provided that the consumer can terminate this extended contract at the end of the extension with a notice period of no more than 1 month.
  3. A contract that has been entered into for a fixed period and which aims at the regular delivery of products or services may only be silently extended for an indefinite duration if the consumer can terminate at any time with a notice period of no more than 1 month and a notice period of no more than three months in the case where the contract aims at regular delivery, but less than once a month, of daily, news, and weekly newspapers and magazines.
  4. An agreement with a limited duration for the regular delivery of daily, news, and weekly newspapers and magazines (trial or introductory subscription) will not be silently continued and will automatically end after the trial or introductory period.

Duration

  1. If a contract has a duration of more than one year, the consumer may terminate the contract at any time after one year with a notice period of no more than one month, unless reasonableness and fairness oppose termination before the end of the agreed duration.

Article 13 – Payment

  1. Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
  2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
  3. The consumer has the obligation to report inaccuracies in provided or mentioned payment details to the entrepreneur without delay.
  4. In the event of default by the consumer, the entrepreneur has the right to charge the reasonable costs communicated to the consumer in advance, subject to legal limitations.

Article 14 – Complaints procedure

  1. The entrepreneur has a sufficiently publicized complaints procedure and handles complaints in accordance with this complaints procedure.
  2. Complaints about the execution of the contract must be submitted to the entrepreneur within a reasonable time, fully and clearly described, after the consumer has identified the defects.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. If the complaint cannot be resolved by mutual agreement, a dispute arises that is subject to the dispute resolution procedure.

Article 15 – Disputes

  1. Dutch law exclusively applies to contracts between the entrepreneur and the consumer to which these general terms and conditions apply.

Article 16 – Additional or deviating provisions

Additional or deviating provisions from these general terms and conditions may not be to the detriment of the consumer and must be recorded in writing or in such a way that they can be stored by the consumer in an accessible manner on a durable medium.